آهای خوشگل عاشق

آهای خوشگل عاشق

آهای عمر دقایق

اهای بسته به موهای تو سنجاق شقایق

آهای مرد دیوونه آهای سر مشق عاشق

ببین خوشگل عاشق چه طوری برات میخوونه

آهای صیاد آهو بازم بیا به این سو

ببین پای منو بستی به زنجیر عاشقونه

دلم ازت گرفته گل غصه ام شکفته

ولی حرفای نازنینت از یادم نرفته

منم دل به تو دادم بیا نبر ز یادم

ازم ازت دل نبریدم بیا برس به دادم

ببین شکسته گیتار آهای عکس رو دیوار

بیا پیشم بمون به من نگو خدا نگه داره

دلم بسته به احساس تو ای عاشق نازم

تا اون روزی که قلبم بزنه ترانه سازم

برات ترانه سازم  تا آهنگی بسازم

بازم می خوام  با تو تو اون قفس خونه بسازم

نظرات 7 + ارسال نظر
مونا دوستی برای تمام فصول پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:08 ق.ظ http://robo-memol.blogsky.com

وای که چقدر من این آهنگو دوست دارم ... منو یاد یه خنگه دیونه میندازه....به من هم سر بزن...اگه خواستی میتونی برای شروع لینک منو بزای تو وبلاگت(بووووووووس)

نیمااااااااااااااااااااااااااااا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

نیمااااااااااااااااااااااااااااا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام
خو بی
آبجی جون خیلی با حاله

موفق باشی
بایییییییییییی

علیرضا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام خوبی دوست خوب وبلاگ قشنگی دارید ولی هنو ز کم کاستی داره که با کار بیشتر حل میشه راستس بگم با سعیده تماس بگیر به من گفت به شما بگم خوش باشی

ریحانه شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ http://behamin3000.persianblog.com

دروود به قوی تنهای برکه. شاید وقتش رسیده که قوی تنها به دریا های شمالی مهاجرت کنه..پیروز باشی قوی زیبا پرواز زیبایی برایتآرزو دارم.

شنطیا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ب.ظ http://shaghayegh-vahshi.persianblog.com

سلام خوبید ؟ من به پیشنهاد دوستم آزی (پاییز برگ ریزان )این افتخار نصیبم شد که الان اینجام و از این بابت خوشحالم .
به امید فرداهایی بهتر برای شما مهربان ...

جواد شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:03 ق.ظ http://www.javadkhatar.blogfa.com

سلام خوووووووبی چه خبرا
دیگه به ماااا سر نمیزنی
منتظرتمااااا
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد