شاد باشیم

چگونه شاد باشیم؟

راز شادی در لبخندی است که بتواند غمگینی را تسلی دهد.

راز شادی در قلبی است که به روی هر بیگانه ای گشوده شود.

راز شادی در این است که شادی دیگران را در شادی خود بدانی .

راز شادی در مهر ورزیدن است. دیگران را بخشی از وجود خود دانستن است.

راز شادی در درک آن است که دوست داشتن دیگران والاترین وظیفه هر انسان است.

راز شادی در این است که با دیگران بخندی نه به دیگران.

راز شادی در این است که حرمت همه چیز و همه کس را نگه داری.

راز شادی در احساس حضور خداست در همه جا و در همه چیز.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

کدامیک از درختانی که زیر سایه شان با هم قدم زدیم، قسم بخورند
تا تو صداقت نگاهم و پاکی عشقم را باور کنی؟!

اطهر عزیزم از این که برام نظر گذاشتی ممنونم

دوستدارت عسل

مرتضی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.onamono.blogsky.com

سلام عسل جان.کاش با روحیاتت بیشتر آشنا بودم تا میتوانستم به تو بگویم راز شاد بودن رو در چه میدانم.شاید وقتی گلی کوچک را بنگری شاد بشی و شاید از خیلی چیزهای کوچک لذت بردن به انسان احساس شادی میده.اما من یاد گرفتم در ناامیدی تمام هم خلاقیت خودم رو ادامه بدم.یاد گرفتم که این انسانها هستند که به من غمگینی میدند اما خودم و خدای خودم و چند نفر تنها همین ها هستند که به من شادی میدند.اما انسان تنهاست و اگه به راز تنهائی خودش برسه اون موقع است که باید شادیهایش هم غنی تر بشه.دوستتون دارم چون کلماتتون صادقان است.تا بعد

سلام مرتضی جان . من چیزهایی که گفتم بابت راز شادی همونایی که شما در خودت وخداو چند نفر خلاصه کردید.

در واقع من خودم هنوز نتونستم به شادی واقعی برسم . ولی میخوام سعی کنم این را تمرین کنم .

ممنون از نظرت . خوشحال شدم تا بعد.

حسام یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام خوبی عسلم.
خوشحالم که هر روز مطالب تازه میزاری.
امروز هم در مورد رازهای شاد بودن نوشتی .خوب مبدونب که آدمهای شاد همیشه دید مثبتی به زندگی دارن منم میخوام شاد باشم و غمهای دنیا رو زود به فراموشی بسپرم .میدونی چرا چون این دنیا ارزش هیچ ناراحتی رو نداره دنیایی فانیه.زندگی اصلی و خوشبختی واقعی جای دیگست که امیدوارم خایگاه تو و همه انسانهای خوب و دوست داشتنی مثل تو اونجا باشه.میدونی شادی واقعی همین طور که تو گفتی شادی خداست و شادی خدا چه زمانیه؟ اره زمانیه که بنده اون که ما انسانها اشرف مخلوقات شاد باشیم .پس بیا کاری کنیم خدا شاد بشه با شهدی ما .نیام کاری بکنیم که زندگی بهمون سخت بگذره مشکلات رو زود فراموش کنیم و آینده رو ببینیم .همین طور که گفتی بیایم به هم مهر بورزیم بدون هیچ چشم داشتی(البته بازم میگم به کسی عشق بورز که ارزششو داشته باشه)

جواد سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.javadkhatar.blogfa.com

asheghe barooni .... vali vaghti baroon miyad chatr roo saret va mikoni ...!! migi asheghe barfi .. vali tahamole ye goole barfam nadari....!! migi asheghe parandei .....vali mindazish tooye ghafas ...!! migi asheghe goli...vali az shakhe jodash mikoni...!! entezar dari natarasam.... vaghti migi doostam dari..????

salam khoobi webloget khoobe khosh bashiiii be man ham sar bezan bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد